איך לבדוק זכאות להוצאת דרכון רומני?

בתחילת שנות ה90 ועם המעבר של רומניה למשטר דמוקרטי החלה הממשלה לחוקק חוקים הנוגעים לאזרחות והתושבות ברומניה. אזרחים רבים נאלצו לוותר על אזרחותם בעבר ולהגר למדינות אחרות, יכולים כעת לדרוש בחזרה את אזרחותם ובסופו של דבר גם דרכון רומני. זכאות דרכון רומני יכולה לפתוח בפניהם מגוון רחב של יתרונות משמעותיים, במיוחד לאחר ההצטרפות של רומניה לאיחוד האירופי בשנת 2007.

מדוע כדאי לכם להנפיק דרכון רומני אם אתם זכאים לכך?

  • לימודים מסובסדים – רוצים לעשות תואר בחו"ל? עם דרכון רומני תוכלו ללמוד באינספור מוסדות אקדמיים ברחבי האיחוד האירופי, כולל מוסדות נחשבים בהם תוכלו ללמוד בחינם או במחיר מסובסד מאוד.
  • מגורי קבע – תוכלו לגור בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי, כולל רומניה כמובן, ללא חשש או אשרות מיוחדות.
  • עבודה – תוכלו לעבוד, לסחור, להקים עסקים ולפעול ללא הגבלה במדינות האיחוד האירופי. תזכו לתנאים סוציאליים מלאים כמו ימי חופשה, פנסיות, דמי אבטלה ועוד.
  • תוכלו ליהנות ממעבר מהיר בין מדינות וכניסה ליותר מ150 מדינות ברחבי העולם, כולל מדינות שהכניסה אליהן נאסרו על ישראלים.
  • תוכלו להשקיע בנדל"ן ולזכות בתנאים טובים יותר של התושבים המקומיים, להיעזר במימון של הבנק.
  • ועוד…

מי זכאי לדרכון רומני?

זכאות דרכון רומני עוברת בירושה ובקשר דם, כך על פי החוק הרומני. על כן, כל ילידי רומניה, ילדיהם, נכדיהם והנינים שלהם יהיו זכאים לאזרחות רומנית ובסופו של דבר גם לדרכון רומני. בן/בת הזוג שאינם זכאים בעצמם לאזרחות רומנית בשל העובדה שאינם צאצאים של ילידי רומניה לא יהיו זכאים בתחילה לדרכון רומני, אולם יוכלו לקבל אשרת שהייה ולחיות עם בני/בנות הזוג הרומנים שלהם. לאחר מספר שנים יוכלו להגיש בקשה לאזרחות רומנית בהתאם לחוק הרומני באותה התקופה.

תהליך של חידוש דרכון רומני

תחילה תצטרכו לקבוע תור לשגרירות באתר אותו תוכלו לעשות רק לאחר מילוי טפסים ייעודיים לכך בהם תשימו תעודת זהות, מספר הדרכון ופרטים אישיים שלכם.

השגירות מציעה שירותי עזרה מקצועיים ומסייעת לאזרחים במילוי הטפסים ובהכנת המסמכים הנדרשים לצורך החידוש.

לאחר קבלת הבקשה, השגרירות בודקת את תוקף הדרכון והתנונים האישיים של המבקש. לאחר אימות ואישור הנתונים, נפתח תהליך להנפקדת הדרכון החדש. במהלך התהליך, המבקש עשוי להידרש להיבחן בפני נציגי השגרירות או לספק מידע נוסף כדי לוודא את תוקפה של הבקשה. 

לאחר השלמת כל השלבים הדרושים, הדרכון ישלח אליכם לבית תוך 14 ימי עסקים.

דרכון

אז מה היה לנו בכתבה:
easy2sign
easy2sign

בעזרת easy2sign תוכלו לחתום דיגיטלית על כל מסמך. אנחנו מגבים את כל החומרים שלכם בצורה מסודרת בשרתים שלנו, בגוגל, דרופבוקס ועוד. החברה קיימת מעל עשור ומספקת מגוון תוכנות ופתרונות 360 מעלות לעסקים.
לסיכום, אם אתם מחפשים שירות מקצועי, אמין עם ניסיון רב, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם מטה וליצור איתנו קשר. נשלח לכם הצעת מחיר המותאמת בדיוק לעסק שלכם, לצרכים שלכם ולאסטרטגיה העסקית שלכם. מחכים לכם.

התקשרו עכשיו!
ליעוץ חינם ופרטים נוספים צרו איתנו קשר
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
בואו להתנסות במערכת המהירה והיעילה!
שבועיים בחינם ללא התחייבות ובלי להכניס פרטי אשראי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!