חתימה אונליין חינם

חתימה אונליין חינם הוא שירות מקצועי אשר נכנס לחיינו בשנים האחרונות מסיבות רבות. בעבר, היה נהוג לאסוף את כל המסמכים בדפים ולחתום עליהם פנים מול פנים. למעשה, חתימה אונליין הינה בת כמה שנים טובות והחלה אי שם בתחילת שנות ה-2000. אך התקופה בה ראינו ביקוש כל כך גדול בחתימה אונליין הייתה בתקופת הקורונה. הסיבה לכך ברורה, עסקים רבים ממשיכים לפעול גם בקורונה, אמנם לא באותה יעילות אבל העסק בהחלט חייב להמשיך להתקיים. הבעיה העיקרית בתקופת הקורונה הייתה שלא ניתן היה לערוך מפגשים פרונטליים ולכן, היינו צריכים להגיע עם פיתרון כדי להתקדם עם עסקאות כאלה ואחרות, ללא חתימה לא ניתן להתקדם. לכן, חתימה אונליין חינם הפכה לשירות שכל עסק משתמש בו היום.

מהי חתימה אונליין חינם מאושרת?

חתימה דיגיטלית היא תעודה אשר מעידה על חוזה שנחתם בין גורם כזה לעסק שלכם. מדובר כמו כן גם על זיהוי אישי, יש חתימות אונליין שהן כמו כרטיס חכם. יש מספר רב של תפקידים עבור חתימה דיגיטלית בתור ארגון כזה או אחר, אבל חשוב מאוד לוודא שמדובר על חתימה דיגיטלית מאושרת. הגורם שמאשר לכם להיעזר בחתימה שלו חייב להיות קביל מבחינה של בית המשפט. חתימה דיגיטלית יכולה להיות משולבת בתור המייל ובדרך הזאת, אתם גם משווקים את העסק שלכם בין אם מדובר על עסקה או מייל סטנדרטי. החל משנת 2001, חתימה דיגיטלית מאושרת במעמד חוקי בדיוק כמו חתימה ידנית כל עוד החברה עונה על כל התנאים בחוק.

חתימה אונליין חינם הוא שירות מקצועי אשר נכנס לחיינו בשנים האחרונות מסיבות רבות. בעבר, היה נהוג לאסוף את כל המסמכים בדפים ולחתום עליהם פנים מול פנים

מהם היתרונות של חתימה אונליין חינם?

  1. יעילות – במיוחד בתקופת הקורונה ראינו עד כמה מפגשים פרונטליים יכולים להיות מסובכים. בדרך הזאת, כאשר אנחנו מתעכבים עד למפגש לצורך החתימה, אנחנו מבזבזים זמן יקר וכל מי שחי בעולם העסקים מבין עד כמה זמן שווה כסף. חתימה דיגיטלית עובדת באופן הרבה יותר מהיר ויעיל מבחינת השימוש ותהליך החתימה. במהלך עסקאות שונות, אתם צריכים לעבור בין ספקים שונים ואנשי מכירות לצורך השלמת התהליך, החתימות הן הכרחיות אבל ברגע שתצטרכו לעבור אחד אחרי אחד ייקח לך כפול מהזמן לסיים את התהליך. שימוש בחתימות אלקטרוניות בכל עסק יכולות להוות גם פיתרון חסכוני וגם יעילות בזמן. 
  2. חיסכון – מסמך אחד או שניים להנפיק בכל חודש לא יהרוג אתכם, אבל מה קורה כאשר מדובר על כמויות מסחריות? לפעמים, כאשר אנחנו מנהלים עסק אנחנו לא שמים לב לפרטים הקטנים אשר יכולים לשנות המון. הפרטים הקטנים יכולים לקבוע אם נהיה עסק רווחי או לא. כאשר אתם נעזרים בחתימה אונליין, אתם חוסכים לעצמכם הרבה טפסים שאתם צריכים להדפיס ולמלא בכל פעם. עבור חלקנו זה נראה כמו הוצאה מאוד מינורית, אבל בדיעבד, מדובר על הוצאה רצינית לבית עסק.
  3. מיתוג – ממש של חתימה אונליין חינם הוא גם משווק לא רע בכלל. הממשק משתמש בלוגו שלכם בהתאם לאופן בו עיצבתם אותו, גם מבחינת צבע וזה הטופס שמגיע אל החותם. בדרך הזאת אתם יכולים לשדר מקצועיות וגם שיווק לא רע בכלל מול הלקוחות שלכם.
  4. תאימות משפטית – היום רוב החברות המקצועיות משתמשות בטכנולוגיה אשר תואמת לתקן האיחוד האירופי (elDAS). כללים אלו נועדו כדי לשמור על הביטחון שלכם והגנה מפני זיופי חתימות. יש יסודות ברורים לחתימה אונליין, בין אם מדובר על תוכנה חינמית או לא. חתימה אונליין חינם מספקת לנו תקינות במקרה של מחלוקת משפטית על חתימה וכמובן, מאובטחת בצורה מקסימלית. 
  5. אבטחה – ממשק מקצועי דורש זיהוי באמצעות שני גורמי אימות ולעיתים גם על פי בדיקות תעודת זהות. עליכם יהיה לעבור את שלב האימות כדי לגשת למסמכים שלכם ולחתום עליהם. יש אנשים רבים אשר חוששים מחתימה דיגיטלית מכיוון שהיא בעיניהם לא בטוחה. עם זאת, חתימה דיגיטלית נמצאת הרבה יותר בטוחה מאשר חתימה ידנית. יש לכם הצפנה מידע אשר מאשר שלא יהיה ניתן לשנות מסמך לאחר החתימה, כמו כן מגנה עליכם מפני פריצות, יש שני גורמים לאימות אשר מבטיחים שאף אדם לא יוכל לזייף את החתימה שלכם. רוב החתימות יהיו בתצורת SAAS.
  6. עלויות – כאשר מדובר על חתימה אונליין חינם, אנחנו יכולים להנות מההטבה הגדולה ביותר והיא לא להוציא כסף על חתימות דיגיטליות. כמו שאתם לא מוציאים כסף על חתימה ידנית, ככה אתם תהנו מאותו גורם בפעולה דיגיטלית. חתימה אונליין חינם, מלבד לכך שהיא חינמית היא גם חוסכת לנו עלויות במקרה של טעויות אנוש, הפעולות הרבה יותר מסודרות וכך נבטיח תקינות מוחלטת בניהול החשבונות שלנו. כאשר הכל נמצא לכם מול העיניים, גם הרבה יותר פשוט לראות טעויות עסקיות, חישוב רווחיות, הוצאות לעומת הכנסות, מקומות בהם נוכל לחסוך וכן הלאה.
  7. איכות הסביבה – עסקים רבים החליטו לעבור לחתימות דיגיטליות גם בשל הסיבה הזאת, שמירה על איכות הסביבה. בתור בעלי עסקים, יש לנו הרבה הדפסים שאנחנו מדפיסים על בסיס יומי ולרוב, זה מלווה בפגיעה בעצים ואיכות הסביבה. כאשר אנחנו עוברים למסמכים ירוקים, אנחנו יכולים לחסוך הוצאות רבות של נייר, אחסון ואדמיניסטרציה. הנתון הזה גם חשוב ללקוחות שלכם, ראוי לציין את זה מולם.

חתימה אונליין חינם הפכה לשירות שכל עסק משתמש בו היום.

במה חתימה אונליין חינם עוזרת לנו?

הדבר המרכזי הוא שבאמת אין צורך להוציא כסף עבור חתימה על חוזים כאלה ואחרים, כל מה שאתם צריכים הוא לחתום באופן דיגיטלי ובסופו של דבר, אתם מקבלים חוזה שתקף מול בית משפט בדיוק כמו מסמך רגיל. בתור עסק או ארגון יש לנו הרבה מאוד טפסים שאנחנו צריכים לנהל, ובמיוחד במחירים של היום כל חלק גדל בעסק שלנו הוא קריטי ועדיף שלא יהיה מלא בקלסרים וחוזים. חתימה אונליין עוזרת לנו גם מול הרשויות, אין צורך לחפש מסמכים שחתמנו עליהם לפני 3 שנים, הם קיימים במערכת. מוטב לציין, כל מסמך שחתמתם עליו חייב להישמר אצלכם כ-6 שנים מיום חתימת החוזה. 

כמו כן, מלבד חוזים בין עסקים וארגונים אחרים, יש לנו עסק שאנחנו צריכים לנהל. ניהול עסק כולל משכורות עובדים, אספקה, תחזוקה, משאבי אנוש וכן הלאה. ככל שהעסק גדל ככה אתם צריכים "לחלק" את עצמכם ליותר גורמים. עם זאת, כאשר יש לנו אפשרות של חתימה אונליין חינם, אנחנו לא צריכים לתזז את עצמנו ממקום למקום, הכל נמצא לנו במקום אחד – במשרד. 

כאשר מדובר על חתימה אונליין חינם, אנחנו יכולים להנות מההטבה הגדולה ביותר והיא לא להוציא כסף על חתימות דיגיטליות. כמו שאתם לא מוציאים כסף על חתימה ידנית, ככה אתם תהנו מאותו גורם בפעולה דיגיטלית.

שימו לב!

כאשר אתם בוחרים בחברה אשר מעניקה לכם שירותים של חתימה אונליין חינם חשוב לוודא שאכן החברה הזאת עובדת לפי הנהלים. הסיבה לכך שאנחנו צריכים לוודא את כל הפרטים האלה היא שלעיתים יש מסמכים שהם יותר רגישים ואנחנו רוצים לשמור על האבטחה והסודיות שלהם. כמו כן, חברה מקצועית תעניק לכם חוזים אשר קבילים בבית משפט והכניסה למערכת לא תהיה אפשרית ללא זיהוי ברמה הגבוהה ביותר. עצם העובדה שמדובר על תוכנה שהיא חינמית זה רק יתרון עבורכם. היתרון של המערכת הוא במקרה בו אתם תרצו לאמץ את החברה אליכם ושם כבר תקבלו תוכנות שלא יהיו ברובן חינמיות. לדוגמא, טופס 101 אונליין. יש עסקים רבים אשר מעסיקים עובדים מהבית, במיוחד בתחום ההייטק. לא תמיד אנחנו צריכים לערוך מפגש לפני תחילת העבודה, במיוחד בתקופה הזאת. הטפסים האלו נגישים לכם וניתן לשלוח אותם ללקוח ולקבל אותם חתומים חזרה ללא צורך בסריקה. הקובץ החתום שמור לנו על המחשב וניתן לבחור היכן למקם אותו באופן אוטומטי. 

מה כוללת המערכת?

מערכת של חתימה אונליין חינם לרוב תכלול עוד תוכנות שחלקן בתשלום. לדוגמא, תוכלו לשלוח מסמך לחתימה לקבוצה של אנשים, תוכלו להשתמש בתתי משתמשים תחת מנוי אחד או להוסיף אנשי קשר מקובץ קיים. כמו כן, יש לכם את האפשרות לקבוע איך התבניות של העסק שלכם ייראו ולנהל סדר חתימות בקבוצות. החתימה שלכם יכולה להתבצע באופן אוטומטי במקומות מסוים שלא קשורים לחוזים בשכר בדרך כלל או כאלו שאתם צריכים לבדוק. תוכלו לצרף קובץ חותמת צמודה לחתימה שלכם, יש לכם מערכת SSL מאובטחת, תוכלו גם תחת אותה מערכת לקבל קריאה ניצול של חבילות השליחה ולקבל קוד סודי מטעם השולח למטרות הגנה. בנוסף, תקבלו אמצעי אבטחה לאימות זהות (ת.ז בדרך כלל או צילום וידאו).

מערכת חתימה אונליין חינם יכולה לשווק את העסק שלכם בתור עסק ירוק, ברגע שאתם מפסיקים להשתמש בדפים ועוברים לדיגיטל, אתם שומרים על איכות הסביבה שזו נקודה מאוד חשובה עבורכם בתור בעלי עסק או מנהלי ארגון כאלה ואחרים.

אם תחפשו אחר חתימה אונליין חינם, תשמחו לגלות שיש לא מעט יישומים אינטרנטיים ואתרים שמציעים חתימות אונליין בחינם.חתימות מקוונות הופכות להיות דרך פופולרית לחתום על מסמכים. הן לא משמשות רק לשימוש אישי, אלא גם במקום העבודה. ואם תחפשו אחר חתימה אונליין חינם, תשמחו לגלות שיש לא מעט יישומים אינטרנטיים ואתרים שמציעים חתימות אונליין בחינם. הנה כל מה שצריך לדעת, המשיכו לקרוא.

חתימה מקוונת בחינם היא שירות חתימה מקוון בחינם שבו אפשר להשתמש כדי לחתום על מסמכים ודואר אלקטרוני. ישנם יתרונות רבים של חתימה בחינם, כמו זה שלא צריך לדאוג לגבי עלות המסמך או האימייל, ולא צריך לדאוג לאבד את החתימה. ואם אתם חותמים באינטרנט, חשוב לוודא שיש לכם חתימה מקוונת בחינם או בתשלום. כמו כן, עליכם להיות מודעים לכך שישנן סוגי תוכנות ליצירת חתימה אונליין בחינם.

מה צריך לדעת לגבי חותמות דיגיטליות בחינם

חתימה אונליין חינם היא שירות חתימה מקוון בחינם, שבו אתם יכולים להשתמש כדי לחתום על מסמכים ודואר אלקטרוני. ישנם יתרונות רבים של חתימה בחינם, כמו זה שלא צריך לדאוג לגבי עלות המסמך או האימייל, ולא צריך לדאוג לאבד את החתימה שלכם. כמו כן, חתימה בחינם באינטרנט היא אחת הדרכים הטובות ביותר להביא את המותג שלכם החוצה ולהפוך את העסק שלכם לגלוי.

שירות חתימה מקוון בחינם, בדרך כלל יציע לכם מגוון פונקציות שיעזרו לכם להחתים ליחצן את המותג שלכם באמצעות החתימה הדיגיטלית. בתוך כך, חתימה מקוונת היא גם דרך פשוטה, מהירה ובטוחה לחתום על מסמכים מחייבים מבחינה משפטית.

יתרונות נוספים של חתימה דיגיטלית חינם

מלבד היותה קלה לשימוש ומהירה, חתימה אונליין חינם היא גם חסכונית. אתם יכולים לבחור מתוך מספר ספקים המציעים שירותי חתימה מקוונים בחינם עבור כל סוגי המסמכים. לכן, אם אתם מחפשים אפשרות זולה ואמינה לצרכים המשפטיים או העסקיים שלכם, כדאי לכם לנסות אותה עוד היום.

חתימה מקוונת בחינם קיימת כבר שנים. אלה נקראות בדרך כלל חתימות אלקטרוניות. זוהי חתימה דיגיטלית המאפשרת = לחתום בחינם באינטרנט באמצעות המחשב או המכשיר הנייד שלכם, כך שזהו יתרון נוסף – אתם לא מוגבלים רק לחתימה דרך המחשב השולחני. גם כאשר תקבלו טפסים או מסמכים דרך הטלפון הנייד, תוכלו לחתום בחינם.

הקשר בין חתימה מקוונת לבין שיווק לעסק

השימוש בחתימה מקוונת היא דרך מצוינת ליצור קשר עם הקהל שלכם. הקשר בין חתימה מקוונתחתימה אונליין חינם היא שירות חתימה מקוון בחינם, שבו אתם יכולים להשתמש כדי לחתום על  מסמכים ודואר אלקטרוני. לשיווק עסקי הוא, שהחתימה מאפשרת לכם לבנות אמון עם הקהל ובכך אפילו לייצר לידים, פניות, המרות ומכירות באתר האינטרנט. בסופו של יום, חתימות מקוונות הן חלק חשוב מהנוכחות המקוונת הכללית שלכם.

החתימות הן הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מבקרים באתר האינטרנט שלכם או מקבלים ממכם מייל, או כשהם מבקרים בפרופיל המדיה החברתית שלכם. בתוך כך, חתימה אונליין חינם יכולה לשמש כדי ליצור קשר עם הקהל ולעזור להם לדעת מי אתם מעבר רק לשם שלכם. בהיבט הזה, החתימה המקוונת היא כלי חיוני לשימוש משווקים עסקיים כאשר הם מנסים להקים מותג. היא משמשת גם חברות וארגונים כדרך להראות את תמיכתם בחברה ובמוצריה או בשירותיה. זכרו, חתימה מקוונת מעוצבת היטב יכולה לעשות הבדל משמעותי בהצלחת מאמצי השיווק שלכם.

למה להשתמש בכלים דיגיטליים ליצירת חתימה מקוונת?

שימוש בכלים דיגיטליים ליצירת חתימה מקוונת מאפשר לחסוך זמן ומאמץ על ידי מתן מגוון יתרונות כמו גישה מהירה, שיתוף קל במגוון פלטפורמות שונות ונוחות כללית טובה. מבחינת הגישה המהירה, כלים דיגיטליים מאפשרים לשתף את החתימה בקלות, ללא צורך בהדפסה כזאת או אחרת.

מבחינת השיתוף הקל, קל יותר לאחרים למצוא ולחלוק חתימות דיגיטליות מכיוון שניתן לשתף אותן בקלות בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק או לינקדאין. כך או כך, חתימה מקוונת היא כלי דיגיטלי המאפשר ליצור נוכחות מקוונת. זה כולל את שמך, פרטי קשר וקישורים לחשבונות מדיה חברתית ועוד. בכך, החתימה מקלה על אנשים למצוא אתכם ועל אחרים ליצור אתכם אינטראקציה באינטרנט. ניתן להשתמש בחתימה דיגיטלית בדרכים רבות ושונות, כך שחשוב לדעת כיצד לנצח את הכוח השיווקי שיש באלו. מה עוד לגבי חתימה אונליין חינם? המשיכו לקרוא.

כיצד משיגים חתימה אונליין חינם?

חתימות מקוונות בחינם מוצעות בדרך כלל על ידי חברות כאמצעי לשיווק המותג שלהן. אלו רוצים לוודא שהם מעבירים את המסר הנכון ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים, כך שבדרך כלל יוצע לכם מגוון של חתימות ואת חלקן יהיה ניתן להתאים לכם אישית. כמו כן, חברות מסוימות מציעות חתימות מקוונות בחינם כתמריץ להירשם לניוזלטר הדוא"ל, חשבון המדיה החברתית או שירות אחר.

ישנם שירותי חתימה מקוונים רבים בחינם, אך חלקם דורשים ממכם להיות חברים באתר כדי להשתמש בהם. אם זה נשמע כמו משהו שאתם מעוניינים בו ואתם רוצים להתחיל היום, יש לנו את כל המידע שאתם צריכים, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נדאג שגם אתם תוכלו לקבל חתימה אונליין חינם.

טיפים ליצירת חתימה מקוונת     

לאחר שהבנו דבר או שניים לגבי חתימה אונליין חינם, נבין כי חשוב שתהיה חתימה מקוונת המשקפת את האישיות והמותג המקצועי שלכם. בתוך כך, אחד המרכיבים החשובים ביותר בחתימה המקוונת הוא האווטאר שלכם. במילים פשוטות, חשוב לוודא שהוא תואם למותג האישי שלכם. האווטאר צריך להיות ייצוג טוב של המסר השיווקי שלכם, של הערכים שלכם וכל מה שחשוב לכם להציג ללקוחותיכם והקולגות שלכם.

זכרו, החתימה המקוונת היא הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מבקרים בפרופיל שלכם. זו הזדמנות להראות את האישיות שלכם ולעשות רושם ראשוני טוב. אם תרצו, אפשר אפילו לכלול איזה ציטוט או בדיחה טובה כדי להעלות חיוך על פני הלקוחות שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
easy2sign
easy2sign

בעזרת easy2sign תוכלו לחתום דיגיטלית על כל מסמך. אנחנו מגבים את כל החומרים שלכם בצורה מסודרת בשרתים שלנו, בגוגל, דרופבוקס ועוד. החברה קיימת מעל עשור ומספקת מגוון תוכנות ופתרונות 360 מעלות לעסקים.
לסיכום, אם אתם מחפשים שירות מקצועי, אמין עם ניסיון רב, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם מטה וליצור איתנו קשר. נשלח לכם הצעת מחיר המותאמת בדיוק לעסק שלכם, לצרכים שלכם ולאסטרטגיה העסקית שלכם. מחכים לכם.

התקשרו עכשיו!
ליעוץ חינם ופרטים נוספים צרו איתנו קשר
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
בואו להתנסות במערכת המהירה והיעילה!
שבועיים בחינם ללא התחייבות ובלי להכניס פרטי אשראי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!