חתימה אלקטרונית במייל

חתימה אלקטרונית במייל כוללת בדרך כלל את השם שלכם, כתובת הדוא"ל     שלכם, התאריך והשעה שבהם הודעת הדוא"לחתימה אלקטרונית במייל היא סוג של חותמת דיגיטלית המשמשת לאימות זהות בדוא"ל. זו דרך קלה להוכיח מי אתם ושאתם האדם ששלח את המייל. זו גם דרך לוודא שהאימיילים שלכם לא הולכים לאיבוד במרחב הווירטואלי, מה שיכול לקרות אם הם נשלחים ללא חותמת זיהוי.

חתימות אלקטרוניות קיימות מאז שנות ה-80 ומשמשות אנשים רבים בחיי היום יום שלהם. עם זאת, הם לא אומצו באופן נרחב עד לאחרונה (בשנות ה-2000), בגלל חששות של אבטחה. כיום, חלה התקדמות רבה במונחים של אמון ואבטחה עם חתימות אלקטרוניות, מה שהופך אותן לפופולריות יותר מאי פעם. חתימה אלקטרונית במייל כוללת בדרך כלל את הדברים הבאים:

מה כוללת חתימה אלקטרונית במייל

חתימה אלקטרונית במייל כוללת בדרך כלל את השם שלכם, כתובת הדוא"ל

שלכם, התאריך והשעה שבהם הודעת הדוא"ל נשלחה וכן מזהה ייחודי כמו מספר הטלפון שלכם או קישור למדיה החברתית העסקית שלכם.

במובן מסוים, חתימה אלקטרונית היא המקבילה לחתימה על מסמך נייר ביד, אך היא מתבצעת בצורה דיגיטלית. חשוב לציין כי חתימה אלקטרונית אינה מחליפה את הצורך בחתימה פיזית על מסמכי נייר, אלא אם כך מצוין בחוזה בין 2 צדדים או יותר. בימינו הטכנולוגיים, ניתן ליצור חתימות אלקטרוניות במייל באמצעות תוכנה או בסמארטפון.

האם כל עסק צריך חתימה אלקטרונית במייל?

חתימות אלקטרוניות הופכות יותר ויותר פופולריות מכיוון שהן נותנות לעסקים דרך דיגיטלית לחתום על מסמכים ללא כל טרחה מיותרת. בשל כך, בימינו חתימות אלקטרוניות הפכו לנוהג נפוץ בעולם העסקים.

למרות שהחתימות האלקטרוניות הופכות לפופולריות יותר, חברות מסוימות עדיין בוחרות שלא להשתמש בהן בגלל העלות הנוספת והמורכבות הכרוכות בכך. עם זאת, חשוב לציין שבעזרת הכלים הנכונים זה ממש לא מורכב, וניתן ליצור אחת בדקות ספורות. בואו נדבר גם על זה, המשיכו לקרוא.

כיצד ניתן ליצור חתימה אלקטרונית במייל?

כיצד ניתן ליצור חתימה אלקטרונית למייל ובאילו כלים כדאי להשתמש? ובכן, כדיהאם כל עסק צריך חתימה אלקטרונית במייל?  חתימות אלקטרוניות הופכות יותר ויותר פופולריות מכיוון שהן נותנות לעסקים דרך דיגיטלית לחתום על מסמכים ללא כל טרחה מיותרת ליצור חתימה אלקטרונית, ניתן להשתמש במחולל חתימות דיגיטליות מקוון או לא מקוון מסוגים שונים שקיימים כיום בשוק. כלים אלה קיימים כבר די הרבה זמן והם נמצאים בשימוש נרחב על ידי אנשי מקצוע כדי ליצור חתימות דיגיטליות משלהם.

ישנם יתרונות רבים בשימוש במחולל חתימות דיגיטליות. האחת היא שקל יותר לשמור על מראה עקבי בכל חתימות הדוא"ל השונות שלכם. יתרון נוסף הוא שקל לשתף את החתימה עם אחרים ולוודא שהם נמצאים אתכם ב"אותו עמוד" לפני שליחת אימייל אליהם. כמה מהכלים הפופולריים ליצירת חתימות דיגיטליות כוללים: Adobe Acrobat, Microsoft Word, Google Docs ו-Evernote ועוד. באופן כללי, ישנם שלושה סוגים עיקריים ושונים של חתימות דוא"ל שבהן תוכלו להשתמש – חתימה עם תמונה, חתימה עם לוגו או שם חברה וחתימה עם טקסט.

למה כדאי להוסיף לוגו לחתימה אלקטרונית במייל?

כפי שכבר הבנו, חתימת האימייל הדיגיטלית היא דרך מצוינת לגרום לעסק לבלוט ולהיות ייחודי. על ידי הוספת לוגו או תמונה, תוכלו ליצור TOUCH אישי שיהפוך את המייל שלכם למזמין יותר. בהיבט הזה של הדברים, ישנם יתרונות רבים של הכללת תמונה בחתימה האלקטרונית. ראשית, זה יכול לעזור לנמען לזהות מי אתם ומה אתם עושים מבחינה מקצועית. שנית, זה גם מקל עליהם למצוא את האימייל שלכם בתיבת הדואר הנכנס שלהם ולהגיב במהירות.

במילים פשוטות, עליכם לכלול תמונה בחתימה האלקטרונית אם אתם רוצים שהנמען יזכור מי שלח את המייל או על מה הוא היה. ומעבר לכך שלוגו או תמונה בחתימת דוא"ל הם דרך מצוינת להבליט את הדוא"ל, זה יכול לשמש גם כקריאה לפעולה. כדי לעשות זאת, תוכלו למשל לפרסם דברי שיווק בתמונה המצורפת לחתימה שלכם.

למה כדאי לציין מסרים שיווקיים בחתימה דיגיטלית במייל?

אם מדברים על חתימה אלקטרונית במייל, חובה לדבר על שיווק או יותר נכון,למה כדאי להוסיף לוגו לחתימה אלקטרונית במייל?  כפי שכבר הבנו, חתימת האימייל הדיגיטלית היא דרך מצוינת לגרום לעסק לבלוט ולהיות ייחודי שימוש בחתימה ככלי שיווקי לכל דבר. בעידן הדיגיטלי, רובנו משתמשים בדוא"ל כאמצעי התקשורת העיקרי שלנו, אבל ניתן להשתמש בחתימות האלקטרוניות גם ככלי שיווקי. כיצד אפשר להשתמש בחתימה אלקטרונית ככלי שיווקי?

ובכן, החתימות משמשות ככלי שיווקי על ידי הדגשת הערכים, הייעוד והמותג של החברה. כמו כן, אלו משמשות כדי להקל על הלקוחות ליצור אינטראקציה עם חברות, מה שיכול להגדיל את שיעורי שימור הלקוחות ולשפר את שירות הלקוחות והגברת הפעילות העסקית. בתוך כך, החתימות האלו מאפשרות לעסקים להגיע ללקוחות שלהם בצורה קלה יותר, וגם עוזרות לחברות להתחרות עם עסקים אחרים באינטרנט.

כמה עולה יצירת חתימה אלקטרונית למייל?

עלות יצירת חתימה דיגיטלית למייל נקבעת על ידי החברה המספקת את השירות. היא קובעת את המחיר על סמך כמה הודעות דוא"ל נשלחות, כמה זמן לוקח ליצור חתימה, ואילו תכונות נוספות נדרשות עבור יצירת חתימה אלקטרונית למייל.

בסופו של דבר, המחיר עבור חתימה אלקטרונית נקבע לפי סוג השירות, הזמן והמאמץ הנדרשים ליצירתה. ובימינו ניתן ליצור חתימות אלקטרוניות עם מגוון תוכנות המגיעות עם תגי מחיר שונים בהתאם לסוג השירות המוצע. בממוצע, ניתן למצוא סוכנויות דיגיטל שיוצרות חתימות אלקטרוניות למייל החל ממחירים של כ-50 – 250 ₪.

טיפים ליצירת חתימה אלקטרונית במייל

כפי שכבר ציינו במדריך לעיל, חתימה אלקטרונית היא טקסט או תמונה שמתווספים אוטומטית למייל שעליו חותם השולח. בתוך כך, ישנן מספר דרכים שבהן תוכל ליצור חתימה דיגיטלית משלכם. עם זאת, עדיף להשתמש באפשרות המתאימה לכם ביותר וכך לדייק את החתימה שלכם לפי רוח והלך הרוח של העסק שלכם.

הטיפים ליצירת חתימה אלקטרונית במייל כוללים שימוש בשם הנוכחי ובכתובת הדוא"ל שלכם, הוספת לוגו של החברה ופרטי יצירת קשר, שימוש באוואטר או בתמונה שלכם וכן יצירת תבנית מותאמת אישית לצרכי העסק שלכם. זכרו כי במייל, אתם חייבים להשתמש בחתימה דיגיטלית כדי לספק TOUCH אישי ולגרום לאימייל שלכם לבלוט.

אז מה היה לנו בכתבה:
easy2sign
easy2sign

בעזרת easy2sign תוכלו לחתום דיגיטלית על כל מסמך. אנחנו מגבים את כל החומרים שלכם בצורה מסודרת בשרתים שלנו, בגוגל, דרופבוקס ועוד. החברה קיימת מעל עשור ומספקת מגוון תוכנות ופתרונות 360 מעלות לעסקים.
לסיכום, אם אתם מחפשים שירות מקצועי, אמין עם ניסיון רב, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם מטה וליצור איתנו קשר. נשלח לכם הצעת מחיר המותאמת בדיוק לעסק שלכם, לצרכים שלכם ולאסטרטגיה העסקית שלכם. מחכים לכם.

התקשרו עכשיו!
ליעוץ חינם ופרטים נוספים צרו איתנו קשר
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
בואו להתנסות במערכת המהירה והיעילה!
שבועיים בחינם ללא התחייבות ובלי להכניס פרטי אשראי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!