טופס דיגיטלי

טופס דיגיטלי הוא המסמכים שאנו ממלאים באינטרנט. הם יכולים להיות כל דבר, החל מיישומים מקוונים ועד סקרים מקוונים ועוד. בימינו אנשים משתמשים בטפסים דיגיטליים בחיי היומיום שלהם כמעט לכל דבר – החל מהגשת מועמדות לעבודה ועד הזמנת אוכל במסעדות.

ישנם יתרונות רבים של שימוש בטפסים דיגיטליים במקום בנייר. לא רק שהם חוסכים זמן ומאמץ, אלא הם גם מספקים חווית משתמש חלקה הרבה יותר וכן אקולוגית. טפסים דיגיטליים מציעים גם את האפשרות להשתמש בקלט מבוסס טקסט במקום בכתב יד – וזה נהדר למטרות נגישות כמו גם להקל על קריאת התגובות על ידי אחרים ועל גבי הטופס עצמו.

טופס דיגיטלי – בלי לשים לב, בכל יום משתמשים בהם

כיצד טופס דיגיטלי מתבטא בשיווק אונליין?  טפסים דיגיטליים אינם מוגבלים לסוג אחד ספציפי של מדיום.

טפסים דיגיטליים הם הטרנד החדש בתעשיית הקופירייטינג ובהמון תעשיות אחרות, ולא בכדי. הם שימושיים יותר מטפסים מסורתיים מכיוון שניתן להשתמש בהם בכל מכשיר ואינם דורשים תוכנה מיוחדת, מה שהופך אותם לנגישים מאוד.

ישנם סוגים רבים ושונים של טפסים דיגיטליים שניתן להשתמש בהם למגוון מטרות. חלק מהטפסים הדיגיטליים הללו כוללים: אינפוגרפיקה, סרטונים שיווקיים, פוסטים ברשתות החברתיות, עלוני דואר אלקטרוני (ניוזלטר) ועוד. במילים אחרות, טפסים מקוונים מאפשרים יותר התאמה אישית וגמישות בתוכן, כמו גם החזר גדול יותר על ההשקעה.

הקשר בין טפסים דיגיטליים לשיווק מקוון

לעתים קרובות מתעלמים מהטפסים כשמדובר בשיווק דיגיטלי, מכיוון שהם אינם מושכים ויזואלית כמו נכסים דיגיטליים אחרים. עם זאת, ניתן להשתמש בטופס כדי להשפיע על הקהל שלכם, בין אם זה באמצעות עיצוב חזותי או באמצעות אינטראקציות מבוססות טקסט עם טפסים.

טפסים הם הזדמנות לחברות ליצור קשר עם הלקוחות שלהן בדרך אחרת ולספק להם מידע רב יותר ממה שהם היו מקבלים אילו רק היו מבקרים באתר האינטרנט של החברה. במובן זה, ישנו קשר הדוק בין טופס דיגיטלי לבין שיווק מקוון.

כיצד טופס דיגיטלי מתבטא בשיווק אונליין?

טפסים דיגיטליים אינם מוגבלים לסוג אחד ספציפי של מדיום. ניתן למצוא אותם גם בפורמטיםטופס דיגיטלי הוא המידע שאתם אוספים מהלקוחות שלכם ומשתמשים בו כדי ליצור עבורם תהליך אוטומטי כזה או אחר. מודפסים, שמע ווידאו. וכך ניתן לקשר אותם לשיווק אונליין בדרכים רבות ושונות. בימינו, חשוב להבין שהמהפכה הדיגיטלית אפשרה למשווקים להגיע לקהלי היעד שלהם בקנה מידה גדול. שיווק דיגיטלי הפך לכלי חשוב בארסנל השיווק של חברות רבות.

החיבור בין טפסים דיגיטליים לשיווק מקוון אינו מושג חדש. שיווק מקוון קיים כבר די הרבה זמן. עם זאת, הטפסים הדיגיטליים מתפתחים ומשתנים כל הזמן. ועם התפתחות הטכנולוגיה, חברות אלו עברו גם לצורות שיווק דיגיטליות יותר כמו קמפיינים בדוא"ל, תוכן מדיה חברתית, עיצוב אתרים וכו'. כל אלו ועוד, יכללו את חשיפת הגולשים בפני טפסים דיגיטליים מסוגים שונים.

כלים דיגיטליים ליצירת טופס דיגיטלי

ברוב המקרים, טופס דיגיטלי הוא המידע שאתם אוספים מהלקוחות שלכם ומשתמשים בו כדי ליצור עבורם תהליך אוטומטי כזה או אחר. זה יכול לשמש כאשר אתם רוצים לאסוף מידע מהלקוחות שלכם, כגון כתובת האימייל, מספר הטלפון או השם שלהם. לאחר שהלקוח שלח מידע זה, הוא יישמר במסד הנתונים שלכם ולאחר מכן ישמש לקמפיינים שיווקיים עתידיים. בתוך כך, ישנם סוגים רבים ושונים של טפסים שניתן ליצור עם הכלים הללו: טפסי יצירת קשר, טפסי הרשמה, טפסי לכידת לידים ועוד.

בסופו של דבר, טפסים דיגיטליים נוצרים בעזרת כלים דיגיטליים. טופס דיגיטלי יכול להיות כל דבר, החל מסקר, לדוא"ל, לטופס מקוון, או אפילו לפוסט בבלוג. כלים אלו מספקים את האלמנטים הדרושים ליצירת טופס דיגיטלי ואז זה תלוי במשתמש ליצור את התוכן. בהתאם לסוג הטופס, ניתן ליצור טפסים דיגיטליים בדרכים רבות ושונות. חלק מהשיטות הללו כוללות יצירת תוכן באמצעות תיבות טקסט, תמונות, עיצוב טקסט ועוד, שימוש בתבניות מוכנות מראש שתוכלו להתאים אישית, שימוש בתכונות "גרירה ושחרור" על מנת ליצור עיצוב משלכם, ייבוא מסמכים קיימים לטופס שלכם ועוד.

כל היתרונות של טופס דיגיטלי

עם עליית הפופולאריות של הטפסים הדיגיטליים, לעסקים הייתה הזדמנות להגיע לקהל היעד שלהם

טופס דיגיטלי יכול להיות כל דבר, החל מסקר, לדוא"ל, לטופס מקוון, או אפילו לפוסט בבלוג.

בצורה יעילה יותר. ומטבע הדברים, טפסים דיגיטליים הופכים פופולריים מסיבות רבות. למשל, הם מספקים דרך קלה לחברות להגיע לקהל היעד ולספק להם מידע רלוונטי על החברה או המוצר.

כמו כן, הם גם מאפשרים לחברות לעקוב אחר שיעורי המעורבות ולנתח את התנהגות הלקוחות שלהן בסקטור כזה או אחר, לפי נתונים דמוגרפיים, סוציו-אקונומיים ועוד. במילים פשוטות, טפסים דיגיטליים נוחים ויעילים יותר מטפסי נייר מסורתיים.

ניתן למלא טופס דיגיטלי בשניות

ניתן למלא טפסים דיגיטליים תוך מספר שניות, מה שמועיל במיוחד לאנשים עם רמות אוריינות נמוכות. ולא פחות חשוב, ניתן גם לשתף אותם עם אחרים, מה שמקל עליהם לשלוח את המידע לקהלי יעד רחבים.

בנוסף, ניתן להשתמש בטפסים דיגיטליים בדרכים שונות כמו כסקרים או שאלונים. בהיבט הזה, לטפסים דיגיטליים יש פוטנציאל לחולל מהפכה בדרך שבה עסקים מנהלים עסקים על ידי מתן שירות לקוחות טוב יותר ומתן שקיפות ויעילות רבה יותר.

עוד יתרונות של טופס דיגיטלי בעידן הטכנולוגי

היתרונות הנוספים של טפסים דיגיטליים: נגישות קלה – ניתן לגשת לטפסים דיגיטליים בערוצים שונים כגון דואר אלקטרוני, מדיה חברתית, אתרי אינטרנט וכו'. כמו כן, גמישות – טפסים דיגיטליים ניתנים לשינוי בקלות ללא עלויות הדפסה או מגבלות חומריות. והכי חשוב, נוחות – באמצעות טפסים דיגיטליים, משווקים יכולים לשלוח סקרים לקהל שלהם בצורה מהירה מבלי להדפיס ולהפיץ חומרים פיזיים.

איך שלא תסתכלו על זה, טופס דיגיטלי הוא אחד היישומים שחוללו מהפכה משמעותית בעידן הטכנו-דיגיטלי של ימינו. עם טופס שמעוצב נכון, שיטות השיווק שלכם משתנות לחלוטין ולטובה כמובן. אז אם צריך, קבלו אפילו סיוע מקצועי בעת יצירת הטופס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
easy2sign
easy2sign

בעזרת easy2sign תוכלו לחתום דיגיטלית על כל מסמך. אנחנו מגבים את כל החומרים שלכם בצורה מסודרת בשרתים שלנו, בגוגל, דרופבוקס ועוד. החברה קיימת מעל עשור ומספקת מגוון תוכנות ופתרונות 360 מעלות לעסקים.
לסיכום, אם אתם מחפשים שירות מקצועי, אמין עם ניסיון רב, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם מטה וליצור איתנו קשר. נשלח לכם הצעת מחיר המותאמת בדיוק לעסק שלכם, לצרכים שלכם ולאסטרטגיה העסקית שלכם. מחכים לכם.

התקשרו עכשיו!
ליעוץ חינם ופרטים נוספים צרו איתנו קשר
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
בואו להתנסות במערכת המהירה והיעילה!
שבועיים בחינם ללא התחייבות ובלי להכניס פרטי אשראי
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!